Ваздухопловне традиције Србије
  1. Ви сте овде:  
  2. Почетна
  3. Историја

Саиман 200

Детаљи
Аутор: Душан
Категорија: Историја
Објављено: 21 Март 2016
Погодака: 70

авион Саиман 200

Саиман 200 / SAIMAN 200  је италијански школски једномоторни, двокрилац двосед са отвореном кабином, пројектован 1930.-тих година двадесетог века а израђен у ваздухопловној фирми Società Industrie Meccaniche Aeronautiche Naval (SAIMAN) одакле му и потиче име. Користио се као школски авион пре, у току и након Другог светског рата.

Опширније: Саиман 200

Јак 9

Детаљи
Аутор: Душан
Категорија: Историја
Објављено: 14 Март 2016
Погодака: 72

авион Јаковљев Јак 9

Јаковљев Јак 9 / Jak 9  је совјетски једномоторни, једноседи, нискокрилни авион са затвореном кабином, који се користио као ловачки авион у току и након Другог светског рата.

Опширније: Јак 9

Јак 3

Детаљи
Аутор: Душан
Категорија: Историја
Објављено: 14 Март 2016
Погодака: 75

авион Јаковљев Јак 3

Јаковљев Јак 3 / Jak 3  је совјетски једномоторни, једноседи, нискокрилни авион са затвореном кабином, који се користио као ловачки авион у току и након Другог светског рата.

Опширније: Јак 3

Физелер Fi-167

Детаљи
Аутор: Душан
Категорија: Историја
Објављено: 14 Март 2016
Погодака: 81

авион Физелер Fi-167

Физелер Fi-167 / Fiеzeler Fi-167  је немачки једномоторни, двоседи, двокрилни авион са отвореном кабином, који се користио као торпедни авион, лаки бомбардер и авион за везу, у Југословенском ратном ваздухопловству популарно је назван "Велика рода" и сужио је као авион за везу Врховног штаба..

Опширније: Физелер Fi-167

Поликарпов По 2

Детаљи
Аутор: Душан
Категорија: Историја
Објављено: 12 Март 2016
Погодака: 70

Авион Поликарпов По 2 са YU ознакама

Поликарпов По 2 / Polikarpov Po 2  је совјетски једномоторни, двоседи, двокрилни авион са отвореном кабином, који се користио као авион за почетну обуку пилота широм света па и пилота у Југословенском ваздухопловству. Први пут је полетео 1928. године а производио се и користио од 1929. године. Без обзира што је углавном био дрвене конструкције а обложен платном авион је био дуговечан и лак за одржавање па му се коришћење отегло на неколико деценија. И данас има примерака у летном стању. Авион се производио од 1929. до 1953. године и произведено  је 40.000 примерака а користио се у преко 16 земаља.

Опширније: Поликарпов По 2

  1. Норт Америкен Харвард
  2. Утва 251 Тројка
  3. Утва Аеро 3
  4. Икарус Аеро 2

Страна 17 од 50

  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21

Главни мени

  • Насловна
  • Чланци Владимира Лепојевића
  • Прикази
  • Вести
  • Биографије
  • Чланци
  • Историја
  • Статут и о Удружењу

Пријава

  • Заборавили сте лозинку?
  • Заборавили сте корисничко име?