Садржај / Contents / Inhalt / Содержание / Contenu / Contenidos / Conteúdo / 內容 / 内容物

Да би сте дошли до чланка који је предмет вашег интересовања потребно је да се курсором позиционирате на црвени део назива чланка и кликните левим тастером миша.


  1. Авиа BH-33 - Авиа BH-33
  2. АВИА FL.3 - АВИА FL.3
  3. Авиа Фокер F 39 - Авиа Фокер F 39
  4. Авиатик B II - Авиатик B II
  5. Авиатик Берг C - Авиатик Берг C
  6. Авиатик Берг D - Авиатик Берг D
  7. Авион Ресава - Авион Ресава
  8. Авион "Свети Ђорђе" - Авион "Свети Ђорђе"
  9. Авион "Срака" / Блоудек XIV - Авион "Срака" / Блоудек XIV
  10. Авро Циерва С.30А - Авро Циерва С.30А
  11. Аеро A-12 - Аеро A-12
  12. Аеро A-35 - Аеро A-35
  13. Аеропут ММС-3 - Аеропут ММС-3
  14. Албатрос D.III - Албатрос D.III
  15. Амиот 143 - Амиот 143
  16. Анатра ДС - Анатра ДС
  17. Ансалдо SVA - Ансалдо SVA
  18. Антонов Ан-2 - Антонов Ан-2
  19. Антонов Ан-12 - Антонов Ан-12
  20. Антонов Ан-26 - Антонов Ан-26
  21. Анрио HD-320 - Анрио HD-320
  22. Анрио HD-41H - Анрио HD-41H
  23. Бикер Bü 131 Јунгман - Бикер Bü 131 Јунгман
  24. Бикер Bü 133 Јунгмајстер - Бикер Bü 133 Јунгмајстер
  25. Бикер Bü 181 Бестман - Бикер Bü 181 Бестман
  26. Блерио XI - Блерио XI
  27. Блоудек XV - Блоудек XV
  28. Боинг 707 - Боинг 707
  29. Боинг 727 - Боинг 727
  30. Бреге 14 - Бреге 14
  31. Бреге 19 - Бреге 19
  32. Бристол Бленим Mk I - Бристол Бленим Mk I
  33. Бристол F.2 - Бристол F.2
  34. Воазен - Воазен
  35. Гернер G - Гернер G
  36. Гота GO 145 - Гота GO 145
  37. Груман G-164A Ag-Cat - Груман G-164A Ag-Cat
  38. Гурду - Лесер LGL B3 - Гурду - Лесер LGL B3
  39. Даглас C-47 / DC-3 - Даглас C-47 / DC-3
  40. Даглас DC-6 - Даглас DC-6
  41. Дајмлер-Клем L 20 - Дајмлер-Клем L 20
  42. Депердисен - Депердисен
  43. Девоатин D.1 - Девоатин D.1
  44. Девоатин D.9 - Девоатин D.9
  45. Девоатин D.27 - Девоатин D.27
  46. Де Хевиланд DH.60 Мот - Де Хевиланд DH.60 Мот
  47. Де Хевиланд DH.80А Пус Мот - Де Хевиланд DH.80А Пус Мот
  48. Де Хевиланд DH.82 Tiger Mot - Де Хевиланд DH.82 Tiger Mot
  49. Де Хевиланд DH.83 Фокс Мот - Де Хевиланд DH.83 Фокс Мот
  50. Де Хевиланд DH.85 Леопард Мот - Де Хевиланд DH.85 Леопард Мот
  51. Де Хевиланд DH.87 Хорнет Мот - Де Хевиланд DH.87 Хорнет Мот
  52. Де Хевиланд DH.89 Драгон Рапид - Де Хевиланд DH.89 Драгон Рапид
  53. Дитрих Гобит DP II - Дитрих Гобит DP II
  54. Доран AR.1 (2) - Доран AR.1 (2)
  55. Дорније Do 17 - Дорније Do 17
  56. Дорније Do 22 - Дорније Do 22
  57. Дорније Do D - Дорније Do D
  58. Дорније Do J - Дорније Do J
  59. Дорније Do Y - Дорније Do Y
  60. Дукс биплан - Дукс биплан
  61. Ефаг C - Ефаг C
  62. Икарус 214 - Икарус 214
  63. Икарус 215 - Икарус 215
  64. Икарус Аеро 2 - Икарус Аеро 2
  65. Икарус ИО - Икарус ИО
  66. Икарус ММ-2 или МИМА-2 - Икарус ММ-2 или МИМА-2
  67. Икарус Оркан - Икарус Оркан
  68. Икарус "Сиви соко" - Икарус "Сиви соко"
  69. Икарус ШМ - "Шимика" - Икарус ШМ - "Шимика"
  70. Иљушин Ил-14 - Иљушин Ил-14
  71. Иљушин Ил-18 - Иљушин Ил-18
  72. Јаковљев Јак 1 - Јак 1
  73. Јаковљев Јак 3 - Јак 3
  74. Јаковљев Јак 7 - Јак 7
  75. Јаковљев Јак 9 - Јак 9
  76. Јаковљев УТ-2 - Јаковљев УТ-2
  77. Јункерс G.24 - Јункерс G.24
  78. Јункерс Ju 52/3m - Јункерс Ju 52/3m
  79. Јункерс Ju 87 - Јункерс Ju 87
  80. Јункерс W.34 - Јункерс W.34
  81. КАМС 30E - КАМС 30E
  82. Капрони Ca.310 - Капрони Ca.310
  83. Клем L.25 - Клем L.25
  84. Кодрон C.27 - Кодрон C.27
  85. Кодрон C.440 - Кодрон C.440
  86. Кодрон C.510 - Кодрон C.510 Пеликан
  87. Кодрон C.635 - Кодрон C.635
  88. Кодрон G.3 - Кодрон G.3
  89. Кодрон G.4 - Кодрон G.4
  90. Компер свифт CLA.7 - Компер свифт CLA.7
  91. Кухељ KS-I - Кухељ KS-I
  92. Кухељ KS-II - Кухељ KS-II
  93. Летов Š-16J - Летов Š-16J
  94. Лисунов Ли-2 / Ли-3 - Лисунов Ли-2 / Ли-3
  95. Локид Електра - Локид Електра
  96. Лонер B.I - Лонер B.I
  97. Лонер TL - Лонер TL
  98. Мерћеп - комитски - Мерћеп - комитски
  99. Месершмит Bf 108 B-1 Таифун - Месершмит Bf 108 B-1 Таифун
  100. Месершмит Bf 109 - Месершмит Bf 109
  101. Месершмит Bf 110 - Месершмит Bf 110
  102. Моран Солниjе MS.230 - Моран Солниjе MS.230
  103. Моран Солниjе MS.406 - Моран Солниjе MS.406
  104. Национални Аероклуб Србије (НАКС) - Национални Аероклуб Србије (НАКС)
  105. Нијепор 10 - Нијепор 10
  106. Нијепор 11 - Нијепор 11
  107. Нијепор 12 - Нијепор 12
  108. Нијепор 21 - Нијепор 21
  109. Нијепор 23 - Нијепор 23
  110. Нијепор 24 - Нијепор 24
  111. Нијепор 27 - Нијепор 27
  112. Норт Америкен Т-6 Тексан - Норт Америкен Харвард
  113. Петљаков Пе-2 - Петљаков Пе-2
  114. Поликарпов По 2 - Поликарпов По 2
  115. Потез VIII - Потез VIII
  116. Потез XV - Потез XV
  117. Потез XXV - Потез XXV
  118. Потез 29 - Потез 29
  119. Потез 630 - Потез 630
  120. Раб-Каценштајн Kl-1 ласта - Раб-Каценштајн Kl-1 ласта
  121. Раб-Каценштајн RK-2 пеликан - Раб-Каценштајн RK-2 пеликан
  122. Раб-Каценштајн RK-9 - Раб-Каценштајн RK-9
  123. Р.А.Ф. BE 2c - Р.А.Ф. BE 2c
  124. РЕП Type F 1912 - РЕП Type F 1912
  125. Рогожарски АЖР - Рогожарски АЖР
  126. Рогожарски Бруцош - Рогожарски Бруцош
  127. Рогожарски RWD-8 - Рогожарски RWD-8
  128. Рогожарски RWD-13 - Рогожарски RWD-13
  129. Рогожарски ПВТ - Рогожарски ПВТ
  130. Рогожарски Р-100 - Рогожарски Р-100
  131. Рогожарски Р-313 - Рогожарски Р-313
  132. Рогожарски СИМ-VI - Рогожарски СИМ-VI
  133. Рогожарски СИМ-VIII - Рогожарски СИМ-VIII
  134. Рогожарски СИМ-X - Рогожарски СИМ-X
  135. Рогожарски СИМ-XI - Рогожарски СИМ-XI
  136. Рогожарски СИМ-XII-X - Рогожарски СИМ-XII-X
  137. Рогожарски СИМ-XIV-X - Рогожарски СИМ-XIV-X
  138. Румплер 6B - Румплер 6B
  139. Румплер C - Румплер C
  140. Саиман 200 - Саиман 200
  141. Савоја Маркети SM.79 - Савоја Маркети SM.79
  142. СИАИ S.13 - СИАИ S.13
  143. СИМ-II - СИМ-II
  144. Соко 522 - Соко 522
  145. Сопвит 1 1/2 стратер - Сопвит 1 1/2 стратер
  146. СПАД S.VII - СПАД S.VII
  147. СПАД S.XIII - СПАД S.XIII
  148. Спартан крузер - Спартан крузер
  149. Спитфајер - Спитфајер
  150. Свеп це-це - Свеп це-це
  151. Свеп минима - Свеп минима
  152. Фарман F.40 - Фарман F.40
  153. Фарман F.190 - Фарман F.190
  154. Фарман F.306 - Фарман F.306
  155. Фарман HF.20 - Фарман HF.20
  156. Фарман HF.7 - Фарман HF.7
  157. Фарман MF.11 - Фарман MF.11
  158. Феникс C.I - Феникс C.I
  159. Феникс D - Феникс D
  160. Физир ЛАФ - Физир ЛАФ
  161. Физир Ф1В - Физир Ф1В
  162. Физир ФА-1 - Физир ФА-1 (Физир Вега)
  163. Физир ФН - Физир ФН
  164. Физир ФП-2 - Физир ФП-2
  165. Физир ФТ-1 "Небојша" - Физир ФТ-1 "Небојша"
  166. Fi 156 Рода - Fi 156 Рода
  167. Физелер Fi-167 "Велика рода" - Физелер Fi-167
  168. Флит модел 10 - Флит модел 10
  169. Фридрихсхафен FF.49 - Фридрихсхафен FF.49
  170. Хајнкел Hе-8 - Хајнкел Hе-8
  171. Ханза Бранденбург Б.1 - Ханза Бранденбург Б.1
  172. Ханза Бранденбург Ц.1 - Ханза Бранденбург Ц.1
  173. Ханза Бранденбург К - Ханза Бранденбург К
  174. Ханза-Бранденбург W.13 - Ханза-Бранденбург W.13
  175. Ханза-Бранденбург W.18 - Ханза-Бранденбург W.18
  176. Хидроавион ФБА - Хидроавион ФБА
  177. Хокер Фјури - Хокер Фјури
  178. Хокер Хајнд - Хокер Хајнд
  179. Хокер Харикен - Хокер Харикен
  180. Уфаг C.I - Уфаг C.I
  181. Утва 251 Тројка - Утва 251 Тројка
  182. Утва 56/60 - Утва 56/60
  183. Утва 65 Привредник - Утва 65
  184. Утва 66 - Утва 66
  185. Утва 75 - Утва 75
  186. Утва 212 - Утва 212
  187. Утва 213 - Утва 213
  188. Утва Аеро 3 - Утва Аеро 3
  189. Злин Z-XII - Злин Z-XII
  190. Змај Р-1 - Змај Р-1
  191. Шчербаков Шче-2 - Шчербаков Шче-2

Авиа BH-33


Авион Авиа BH-33E-SHS

Авиа BH-33 је чехословачки ловачки авион коришћен између два светска рата. Произвела га је чешка фирма Авиа и коришћен је у више земаља. Авион је био једномоторни, двокрилац, једносед мешовите конструкције.

Опширније: Авиа BH-33

Шчербаков Шче-2


авион Шчербаков Шче-2

Шчербааков Шче-2 / Шче-2  је совјетски лаки двомоторни, вишеседи, висококрилни транспортни авион конструктора (рус. А.Я. Щербакова) направљен у Совјетском Савезу. Авион је први пут полетео 1942. године, и био је дрвене конструкције. Могао је да превезе 16 путника или 9 падобранаца или 11 носила са рањеницима или око 1.000 kg терета на раздаљину од 1.000 km.

Опширније: Шчербаков Шче-2

Петљаков Пе-2


авион Петљаков Пе-2

Петљаков Пе-2 / Пе-2  је совјетски вишенаменски двомоторни авион. Коришћен је током Другог светског рата као висински ловац, ловац бомбардер, средњи бомбардер, обрушавајући бомбардер, јуришни бомбардер и извиђачки авион. Био је брз, покретан, отпоран и веома ефикасан у дејству ваздух-земља, при обрушавању директно на циљ на земљи. Произведен је у кратком временском периоду у великом броју, од 11.202 примерака.

Опширније: Петљаков Пе-2

Boeing 727


авион Боинг 727

Боинг 727 / Boeing 727 је ускотрупни тромоторни авион за средње линије који може да носи до 189 путника. Први модел полетео је 1963. године и дуго је био најпопуларнији и најпродаванији путнички авион на свету.

Опширније: Boeing 727

Боинг 707


авион Боинг 707

Боинг 707 / Boeing 707 је био први амерички млазни путнички авион. Боинг 707 се убраја у прву генерацију млазних путничких авиона, поред де Хевилендове Комете, Каравеле СЕ-210, Тупољева 104, Дагласа DC-8 и Конвејера 880. Био је намењен интерконтиненталним летовима. Иако није био први млазњак који је ушао у саобраћај Боинг 707 је био први који је постаo комерцијално успешан и са становишта произвођача и са становишта корисника (авио компанија).

Опширније: Боинг 707

SE 210 Каравела


авион SE 210 Каравела

SE 210 Каравела / SE 210 Caravelle  је путнички авион француске производње на млазни погон намењен кратком и средње линијском транспорту путника. Каравела је пројектована као путнички авион, подредивши све безбедности и удобности путника. Производила га је француска фирма Сид Авиасион (франц. Sud Aviation) у периоду од 1958 до 1972. године а произведено је укупно 282 авиона. Каравела је била један од најуспешнијих европских млазних авиона прве генерације. Била је прва и препознатљива по моторима смештеним на задњем делу трупа што је касније коришћено код многих других авиона.

Опширније: SE 210 Каравела

Иљушин Ил-18


авион Иљушин Ил-18

Иљушин Ил-18  је четворомоторни турбоелисни совјетски путнички (транспортни) авион који се производио у фабрикама авиона у СССР, у периоду од 1959. до 1968. године. Намењен је за средње и дуге линије ваздушног путничког саобраћаја и војним потребама као транспортни, десантни и санитетски и авион специјалних намена.

Опширније: Иљушин Ил-18

Даглас DC-6


авион Даглас DC-6
Даглас DC-6 / Douglas DC-6  је амерички четворомоторни клипно елисни, вишеседи, нискокрилни авион, пројектован првенствено као путнички авион за прекоокеанске летове. Заснован на свом претходнику авиону Даглас DC-4 који се производио за време Другог светског рата као војни транспортни авион. Производио га је Даглас (Douglas Aircraft Corporation) у периоду од 1946 до 1958. године а укупно је произведено око 700 авиона.

Опширније: Даглас DC-6

Иљушин Ил-14


авион Иљушин Ил-14

Иљушин Ил-14 / Ил-14  је совјетски двомоторни, вишеседи, нискокрилни авион, пројектован првенствено као путнички авион који је требао да замени до тада коришћене двомоторне авионе DC-3 и Ли-2 на кратким и средњим линијама уз већу безбедност и удобност путника.

Настао је побољшањем свог претходника Иљушина Ил-12, а први пут је полетео 1950. године. Авион се производио у СССР-у у две фабрике, ДДР-у, Пољској и Чехословачкој, укупно је направљено 1.276 авиона овог типа.

Опширније: Иљушин Ил-14

Лисунов Ли-3


авион Лисунов Ли-2

Лисунов Ли-2  / Ли-2  је совјетски двомоторни, вишеседи, нискокрилни авион, рађен по лиценци Даглас DC-3. Иако је лиценца купљена још 1936. године освајање производње је ишло мукотрпно с обзиром да је DC-3 и конструктивно и технолошки био изузетно модеран авион прављен од алуминијумских легура у којима је Совјетски савез оскудевао. На то се још надовезао и Други светски рат када су Совјети морали да дислоцирају своју индустрију тако да је серијска производња овог авиона почела тек 1942. године. Рат је променио и намену овог авиона тако да је уместо путничког ово постао транспортни авион за војне потребе. По завршетку рата 1945. године поново је почела производња путничких и карго авиона. Произведено је укупно 2.930 авиона овог типа.

Опширније: Лисунов Ли-3

Даглас C-47 / DC-3


авион Даглас C-47 / DC-3

Даглас C-47 / DC-3  је амерички двомоторни, вишеседи, нискокрилни авион, пројектован првенствено као путнички авион, међутим током коришћења избио је Други светски рат па је авион доживео трансформацију у транспортни авион за војне потребе, и карго авион.

Произведено је укупно око 16.000 авиона овог типа, од којих су неки још увек у оперативној употреби. Војна варијанта овог авиона је имала ознаку Даглас C-47, C-47 Skytrain, C-53, R4D и Dakota, док је путничка варијанта намењена цивилном саобраћају имала назив Даглас DC-3. Поред производње у матичној фирми Даглас овај авион се по лиценци производио још у Јапану и Совјетском Савезу.

Опширније: Даглас C-47 / DC-3

Антонов Ан-12


авион Антонов Ан-12

Антонов Ан 12 / Ан 12  је совјетски четворомоторни, вишеседи, висококрилни авион, пројектован првенствено као транспортни авион за војне потребе, међутим током коришћења постао је путнички и карго авион. Произведено је укупно 1.243 авиона овог типа, од којих су неки још увек у оперативној употреби у многим земљама света.

Опширније: Антонов Ан-12

Антонов Ан-26


авион Антонов Ан-26

Антонов Ан 26 / Ан 26  је совјетски двомоторни, вишеседи, висококрилни авион, пројектован првенствено као транспортни авион за војне потребе, међутим током коришћења постао је путнички и карго авион. Пројектован је на основу путничког авиона Антонов Ан - 24. Произведено је укупно 1410 авиона овог типа, од којих су неки још увек у оперативној употреби широм света.

Опширније: Антонов Ан-26

Антонов Ан-2


авион Антонов Ан-2

Антонов Ан 2 / Ан 2  је совјетски једномоторни, вишеседи, двокрилни авион, пројектован првенствено као лаки транспортни авион, међутим током коришћења постао је вишенаменски авион који се поред коришћења за транспорт користио као пољопривредни авион, авион за бацање падобранаца и вучу једрилица, санитет, гашење пожара и војне потребе. Производио се у СССР-у, Пољској и Кини у периоду од 1948 до данашњих дана а процењује се да је произведено преко 18.000 комада

Опширније: Антонов Ан-2

Груман G-164A Ag-Cat


Aвион  Груман G-164A Ag-Cat

Груман G-164A Ag-Cat/ Grumman G-164A Ag-Cat је амерички једномоторни, једноседи, двокрилни авион са затвореном кабином, који се користи као авион за радове у пољопривреди. Авион је пројектовала фирма Grumman American Aviation Corporation а производила га је на основу уговора са Груманом Schweizer Aircraft Corporation.

Опширније: Груман G-164A Ag-Cat

Junkers W.34


Авион Јункерс W.34

Јункерс W.34 / Junkers W.34 (нем. Junkers W.34) је немачки једномоторни, вишеседи, нискокрилaц авион, потпуно металне конструкције који се користио као путнички, транспортни и авион за обуку и тренажу пилота пре за време и непосредно после Другог светског рата. Производила га је немачка фирма Јункерс (нем. Junkers Flugzeug und Motorenwerke AG), а пројектовао га је Херман Полман. Први пут је полетео 7. јула 1926. а масовна производња је почела већ наредне 1927. године.

Опширније: Junkers W.34

Јаковљев УТ-2


авион Јаковљев УТ-2

Јаковљев УТ-2 / УТ-2  је совјетски једномоторни, двоседи, нискокрилни авион са отвореном кабином, који се користио као авион за обуку и тренажу пилота, уочи у току и након Другог светског рата. Производио се у СССР-у а после Другог светског рата и у Пољској.

Опширније: Јаковљев УТ-2

Моран Солниjе MS.406


авион Моран Солниjе MS.406

Моран Солниjе MS.406 / Moran Solnije MS.406  је француски једномоторни, једноседи, нискокрилни авион са затвореном кабином, који се користио као ловачки авион непосредно пре, у току и након Другог светског рата. Први прототип са ознаком MS.405 први пут је полетео 8.08.1935. године.

Опширније: Моран Солниjе MS.406

Гота GO 145


авион Гота Go 145

Гота GO 145 / Gota GO 145(нем. Gotha GO 145) је немачки једномоторни, двоседи, двокрилни авион са отвореним кабинама, који се користио од 1935 до 1945. године као школски авион и лаки бомбардер уочи и у току Другог светског рата. Поред Немачке произвођен је још у Шпанији и Турској. У Шпанији је коришћен и дуги низ година после Другог светског рата. Конструктор овог авиона је био дипл. инж. Алберт Калкерт (нем. Albert Kalkert), а први прототип је полетео први пут у фебруару месецу 1934. године.

Опширније: Гота GO 145

АВИА FL.3


авион Авиа FL.3

АВИА FL.3 / AVIA FL.3 (касније познат као Lombardi FL.3) је био италијански једномоторни авион, двосед, једнокрилни нискокрилац са самоносећим крилом, који се користио као авион за обуку пилота и авион за везу уочи и за време Другог светског рата. Након рата се користио и као спортски и туристички авион. Пројектовао га је Франсис Ломбарди (Francis Lombardi) а производила га је ваздухоплована фирма АВИА (Anonima Vercellese Industria Aeronautica). После рата производњу је преузела фирма Ломбарди и производила их до 1948. године.

Опширније: АВИА FL.3

Саиман 200


авион Саиман 200

Саиман 200 / SAIMAN 200  је италијански школски једномоторни, двокрилац двосед са отвореном кабином, пројектован 1930.-тих година двадесетог века а израђен у ваздухопловној фирми Società Industrie Meccaniche Aeronautiche Naval (SAIMAN) одакле му и потиче име. Користио се као школски авион пре, у току и након Другог светског рата.

Опширније: Саиман 200

Јак 9


авион Јаковљев Јак 9

Јаковљев Јак 9 / Jak 9  је совјетски једномоторни, једноседи, нискокрилни авион са затвореном кабином, који се користио као ловачки авион у току и након Другог светског рата.

Опширније: Јак 9

Јак 3


авион Јаковљев Јак 3

Јаковљев Јак 3 / Jak 3  је совјетски једномоторни, једноседи, нискокрилни авион са затвореном кабином, који се користио као ловачки авион у току и након Другог светског рата.

Опширније: Јак 3

Физелер Fi-167


авион Физелер Fi-167

Физелер Fi-167 / Fiеzeler Fi-167  је немачки једномоторни, двоседи, двокрилни авион са отвореном кабином, који се користио као торпедни авион, лаки бомбардер и авион за везу, у Југословенском ратном ваздухопловству популарно је назван "Велика рода" и сужио је као авион за везу Врховног штаба..

Опширније: Физелер Fi-167

Поликарпов По 2


Авион Поликарпов По 2 са YU ознакама

Поликарпов По 2 / Polikarpov Po 2  је совјетски једномоторни, двоседи, двокрилни авион са отвореном кабином, који се користио као авион за почетну обуку пилота широм света па и пилота у Југословенском ваздухопловству. Први пут је полетео 1928. године а производио се и користио од 1929. године. Без обзира што је углавном био дрвене конструкције а обложен платном авион је био дуговечан и лак за одржавање па му се коришћење отегло на неколико деценија. И данас има примерака у летном стању. Авион се производио од 1929. до 1953. године и произведено  је 40.000 примерака а користио се у преко 16 земаља.

Опширније: Поликарпов По 2

Норт Америкен Харвард


авион Норт Америкен Харвард

Норт Америкен Харвард / North American T-6 Texan  је амерички једномоторни, двоседи, нискокрилни авион са затвореном кабином и увлачећим стајним трапом, који се користио као авион за прелазну обуку војних пилота широм света па и у Југословенском ратном ваздухопловству. Имао је савремену навигациону и осталу опрему.

Борбене варијанте овог авиона су опционо биле наоружане митраљезима, бомбама и ракетама. У току своје употребе као борбени авион коришћен је као ловац, извиђач, лаки бомбардер и јуришни авион за подршку копненим трупама. Учествовао је у многим локалним ратовима после Другог светског рата.

Опширније: Норт Америкен Харвард