Браћа Молон: 

                  Леон       -  Leon,     (1882 – 1952.), лет. дозвола бр. 25

                  Лисјен    -  Lucien,      лет. дозвола бр. 235

                  Луј          -  Louis,        лет. дозвола бр. 234

су били пилоти. Леон Молон је био старији од своје браће и он је први почео активно да се бави авијацијом. Пилотску дозволу Француског АК добио је у јануару 1910. године.

Прво се бавио аутомобилизмом, што је било популарно на прелазу из 19. у 20. век, исто као и бициклизам. Освојио  је награде Монте Карло, Брокленд , Ле Ман... У 1909. купио је један авион „Блерио 11“ и брзо се научио да лети. Луј Блерио, када је видео његове летачке способности, узео га је у своју групу за разна такмичења и митинге у 1909. години, где је показао одличне резултате.

После одлази у родни крај, близу Авра, тамо саставља свој авион уз помоћ браће Луја и Лисјена. Дана 23. нов. 1909. извео је први лет изнад Авра (Havre), тада су тамо први пут видели авион, и поново  26. новембра и даље. Редовно је летео око Авра и учествовао је на више митинга до 1914. године. У току Светског рата био је наставник на авионима „Кодрон“. После рата имао је више авиона у свом власништву.

У току триесетих година он је био  пилот са најстаријом дозволом на свету, са најдужим стажом, и активно је летео (вероватно) и професионално. У 1950. години постао је Витез ордена Легије Части.

Браћа Луис и Лисјен били су рани пилоти са дозволама бр. 234 и 235 од октобра 1910. године. Направили су свој сопствени авион, сличан „Блериоу“, али са мотором „Гладијатор“ од 15 кс.

Убрзо су напустили авијацију и посветили се породичном предузећу...

Београд, 2013.                                                                                                                                    Владимир Лепојевић