Потписан је споразум о стратешком партнерству Етихада и ЈАТ-а. Етихад преузима 49 % удела у Ер Србији, држава осталих 51 % и остаје већински власник  тога новог националног авиопревозника, који је добио име у Ер Србија. „Надам се да ће Ер Србија летети дуго, високо и сигурно у свом крилу“, рекао је потпредседник владе Александар Вучић, на церемонији потписивања уговора.

Том приликом се захвалио страним партнерима за њихово поверење у српске пилоте, механичаре, знање, ваздухопловну традицију и спремност да се ухвате у коштац са новим изазовима. „Морамо да оправдамо то поверење“, каже Вучић.

Он је захвалио Влади и народу Србије, који су заслужни за овај уговор, укључујући и бившег министра финансија и економије Млађана Динкића.

Посебна захвалност, како је рекао, дугујемо Шеику Мохамеду, чија је „визија и жеља да Србија буде јача, модернија и успешнија. Он је помогао да дође до оваквог пројекта“.

Како је рекао, коначно ћемо моћи да кажемо да смо лидери у региону, а да то не звучи патетично и за нас.

Председник Етихада Хоган Џејмс је најавио прве инвестиције у компанију Ер Србија, од 40 милиона евра.

Најављено је увођење нових авиона, а планиране су и нове дестинације - Абу Даби, Мелбурн, Сиднеј, Чикаго.

Хоган каже да је за нови бренд заслужна српска студенкиња Тамара Максимовић.

Компанија ће такође имати план развоја: на - кратак, средњи и дуги рок.

Када је реч о флоти, Хоган је објавио прву поруџбину од 10 нових авиона, Ербас А319, који ће према плану да у наредних 24-36 месеци да замене авионе Боинг 737

„Биће потребне и неке тешке одлуке, у реструктурурирању предузећа“, упозорио је Хоган.

Дане Кондић је на челу компаније Ер Србија.